5.0
gebaseerd op 1.701 reviews

Nick heeft weer super geknipt! 💯💥

Jeffrey - bijna 5 jaar geleden
Pieter - bijna 5 jaar geleden

Word altijd goed ontvangen. chille gasten. en mijn baard ziet er weer super uit!

Niels - bijna 5 jaar geleden

Goed geluisterd en meegedacht met wens van de klant.
Muziek was vandaag
wat minder passend bij de sfeer.

Rutger - bijna 5 jaar geleden

Was weer ouderwets gezellig en natuurlijk ook weer een geweldig kapsel.

Raymond - bijna 5 jaar geleden

Bijzonder prettige sfeer, vriendelijke kundige barbier.
Vangeli bedankt

Ton - bijna 5 jaar geleden
Sjoerd - bijna 5 jaar geleden

Afgelopen vrijdag geknipt door Vangeli. Zeer tevreden resultaat. Hij verstaat duidelijk zijn vak!

Simon - bijna 5 jaar geleden
Baltazar - bijna 5 jaar geleden

Het bier was alderbastend lekker!

Luuk - bijna 5 jaar geleden