5.0
gebaseerd op 1.701 reviews

Goed! Vriendelijke jongens. Nemen de tijd. En daarbij ook tevreden met het knippen.

Joep - 21 dagen geleden

Zeer te vreden

Ron - 23 dagen geleden
Rianne - 26 dagen geleden
Dmytro - 27 dagen geleden

Weer perfect en vakkundig geknipt en geschoren door de meester zelf.

1 minpuntje geen nieuwe playboy op de leestafel.

Hendrik-jan - 28 dagen geleden

Eerste keer bij Jouckes barbershop. Ik wou eens een andere coupe proberen en ik heb me door Joucke laten adviseren. Ik ben erg tevreden met het eindresultaat en kom graag nog een keer terug.

Patrick - 28 dagen geleden

Top service!

Gertjan - ongeveer een maand geleden

Top kapper, altijd een lekker drankje dr bij, en goed geknipt worden met een grote dosis humor.

Bart-jan - ongeveer een maand geleden

gezellige sfeer en goed verzorgd knippen

Ronnie - ongeveer een maand geleden
Artem - 2 maanden geleden