5.0
gebaseerd op 1.701 reviews
Twan - bijna 5 jaar geleden

Prima geholpen gezellig flesje bier erbij
En kan nu weer voor de dag komen

Arthur - bijna 5 jaar geleden
Maarten - bijna 5 jaar geleden

Zoals altijd, altijd goed!

Gerben - bijna 5 jaar geleden
Lucas - bijna 5 jaar geleden

Zoals altijd weer een gezellige knip en scheerbeurt met een eindresultaat wat meer dan perfect is

remco - bijna 5 jaar geleden

Mijn zoon is prachtig geknipt, de service en kwaliteit is super!!

Kyano - bijna 5 jaar geleden

Niks nadeligs t.o.v Vangeli maar ik moet zeggen dat het ook wel leuk is om eens door een ander geholpen te worden! Bedankt Nick!

Bert - bijna 5 jaar geleden

Fijn en direct personeel.
No nonsens

Ronny - bijna 5 jaar geleden
Walter - bijna 5 jaar geleden