5.0
gebaseerd op 1.701 reviews

Uitstekende service en wat een vakmensen. Heerlijk.

Jordy - ongeveer 5 jaar geleden

Zoals voorheen goed geholpen en een heerlijk drankje gekregen tijdens de Beard Treatment.

Rob - ongeveer 5 jaar geleden
Mark - ongeveer 5 jaar geleden

Haircut and beard. Uitstekende behandeling. Baard mooier dan ooit. Dank je wel Henrik.

Evert - ongeveer 5 jaar geleden

Zoals gewoonlijk glad geschoren en ik ben niet meer lelijk

Auke - ongeveer 5 jaar geleden

Fijne heren, met een fijne service!

Wessel - ongeveer 5 jaar geleden
Maik - ongeveer 5 jaar geleden
Martijn - ongeveer 5 jaar geleden
Walter - ongeveer 5 jaar geleden

Very Good Haircut

Hendrik-jan - ongeveer 5 jaar geleden