5.0
gebaseerd op 1.701 reviews

Altijd vertrouwd en goed!

Patrick - ongeveer 5 jaar geleden

Lekker ouwehoeren, gewoon een top tent!

Jimmy - ongeveer 5 jaar geleden
Josip - ongeveer 5 jaar geleden
Josip - ongeveer 5 jaar geleden

Zoals altijd dik voor mekaar,de ontvangst, het knippen zelf, de gezelligheid. Kom hier na 5 jaar nog steeds met veel plezier 👍

Ronny - ongeveer 5 jaar geleden
Wieko - ongeveer 5 jaar geleden

Gewoon perfect!

Bastiaan - ongeveer 5 jaar geleden

Mijn man heeft genoten van de hot towel behandeling. Hij vond het een heerlijke ontspannen ervaring. Vakmensen aan het werk.

gerard - ongeveer 5 jaar geleden

Altijd gezellig. Goeie whisky en vakkundige personeel. Ga er met plezier naar toe!

Mike - ongeveer 5 jaar geleden

Super naar mijn zin gehad bij Joucke! Een aanrader om heen te gaan!

Sjors - ongeveer 5 jaar geleden