5.0
gebaseerd op 1.701 reviews

Na de verplichte Corona pauze van vee maanden, weer top geholpen door Joucke zoals vanouds!

Ron - ongeveer 5 jaar geleden

Was weer super!! Eenmaal op de stoel is corona gewoon weer een slap biertje!

Martin - ongeveer 5 jaar geleden

Professioneel en gezellig!

Roel - ongeveer 5 jaar geleden

Na maanden door een corona coupe niet meer van de massa te onderscheiden zijn geweest, wandelde ik vandaag weer überflex door m’n hometown. Yes!! I’m not ugly ;-)

Niels - ongeveer 5 jaar geleden

Geweldig en prima service

Raymond - meer dan 5 jaar geleden

Prima service, relaxte sfeer en uiteraard zeer tevreden over het resultaat

Marno - meer dan 5 jaar geleden
Jurre - meer dan 5 jaar geleden

Als van ouds super ontvangen en super behandeld. Had een afspraak bij Nick, super gezellig gast.
Zeker een aanrader om er eens heen te gaan. 🤙🏻

Mark - meer dan 5 jaar geleden

Super geknipt! En ook erg gezellig!

Yur - meer dan 5 jaar geleden

Mijn zoon is voor de 2de keer bij jullie geweest en voelt zich helemaal lekker bij jullie! Thanks!

Kyano - meer dan 5 jaar geleden