5.0
gebaseerd op 1.701 reviews

Weer goed geknipt en geschoren door Joucke. Sfeer tussen de barbiers is ook goed. Verbouwing is echt een upgrade voor de belevenis.

Bas - meer dan 6 jaar geleden

gezellig goed lachs, altyd een lekker momentje op de stoel bij deze kapper.

Bas - meer dan 6 jaar geleden

Zoals altijd goeie service en strak werk

Maarten - meer dan 6 jaar geleden

Weer super geknipt gozer ๐Ÿ‘

Martijn - meer dan 6 jaar geleden
Martijn - meer dan 6 jaar geleden

Gezellige sfeer, goed barbierswerk.

Marc - meer dan 6 jaar geleden

Wat n toffe kapper, super geknipt . Mees helemaal blij ๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

Mees - meer dan 6 jaar geleden
Arno - meer dan 6 jaar geleden
Cederick - meer dan 6 jaar geleden

Top service, gezellige barbers en een chille omgeving

Neal - meer dan 6 jaar geleden