5.0
gebaseerd op 1.701 reviews
Mike - meer dan 6 jaar geleden
Philip - meer dan 6 jaar geleden

Perfect gekapt, heel nieuw model. Helemaal blij mee.

Bo - meer dan 6 jaar geleden

Na een half jaar weelderige groei van haar en baard en een geschiedenis van 15 jaar 3 mm eindelijk deze fijne kapper bezocht.
Nick stond aan het roer en deed het top. Mijn wensen zijn netjes ingevuld en de ruimte voor suggesties goed benut.
De complete behandeling was heerlijk, drankje, lekker stomen, scheren en koelen. Gewoon fijn en compleet verzorgt.
Ps: Nick, ook de vrouw was content. En ik ga er een regelmatig terugkerende gebeurtenis van maken.

Martijn - meer dan 6 jaar geleden
Hendrik-jan - meer dan 6 jaar geleden
Kees - meer dan 6 jaar geleden

Top!

Jan - meer dan 6 jaar geleden

Altijd gezellig en altijd goed geknipt. Top Barber is Nick!

Rob - meer dan 6 jaar geleden
Jibbe - meer dan 6 jaar geleden

Het was wederom een geweldige ervaring! Barber Nick heeft mijn baard weer netjes in vorm gebracht en daarna volgde de legendarische scheerbeurt. Glad als een aal en strak getrimd, wat wil je als 55-jarige ouwe lul nog meer?

Kom ik weer? Tuurlijk! Een topzaak met topbehandeling, wat wil een bearded guy nog meer? ;)
Ga zo door, boys!

Ronald - meer dan 6 jaar geleden