5.0
gebaseerd op 1.701 reviews
Matthijs - bijna 4 jaar geleden

Ik werd geholpen door een andere barbier dan gebruikelijk, maar met nog steeds een heel strak resultaat. Ben er weer erg blij mee!

Rogier - bijna 4 jaar geleden

Luca is een topper. Was gezellig en een goede knipbeurt

Rob - bijna 4 jaar geleden

Geknipt door Luka en was een hele fijne afspraak, aardige en secure jongen.

Jurre - bijna 4 jaar geleden

Top service en weer een mooi kapsel :)

Jip - bijna 4 jaar geleden
Paul - bijna 4 jaar geleden

Goed geholpen, leuke ontvangst en heel tevreden over het scheer resultaat

Nick - bijna 4 jaar geleden
Jinte - bijna 4 jaar geleden
Remco - bijna 4 jaar geleden

weer uitstekend geknipt en de nieuwe playboy lag klaar

Hendrik-jan - bijna 4 jaar geleden