5.0
gebaseerd op 1.701 reviews

Het was weer Top👌

Arnold - bijna 4 jaar geleden

Mijn eerste bezoek, zonder afspraak binnengelopen en direct geholpen. En geknipt zoals ik het wilde, korter maar niet te kort. Top!

Robert - bijna 4 jaar geleden
Mischa - bijna 4 jaar geleden

Fijn en leuk gesprek en goede knipbeurt voor baard en hoofd!

Tjerk - bijna 4 jaar geleden
Nick - bijna 4 jaar geleden

Altijd maar ook altijd ga ik hier weg met een lach op mijn gezicht, allemaal fijne mensen.. tot snel!

Auke - bijna 4 jaar geleden

Weer mooi en strak geknipt dit door de Barbie

Menno - bijna 4 jaar geleden
Ferdinand - bijna 4 jaar geleden

Zeer gastvrij. Kundig personeel onder leiding van een gedreven en zeer professionele barbier. Oog voor detail en voor de klant. Geweldig persoon!

Jan Willem - bijna 4 jaar geleden

Was top! Had het erg warm door de hitte buiten haha maar voor de rest was het perfect!

Wessel - bijna 4 jaar geleden