5.0
gebaseerd op 1.701 reviews

Mijn zoon is bij vele barbershops geweest in Doetinchem, vaak schreef geknipt of niet strak. Vandaag bij jullie geweest en helemaal tevreden!! Strak werk!!

Lucas - ongeveer een jaar geleden

Weer mooi resultaat en een gezellige tijd gehad!

Pieter - ongeveer een jaar geleden

Mooi geknipt, kom zeker nog een keer terug

Julian - ongeveer een jaar geleden

Beste service

Jasper - ongeveer een jaar geleden

Het is weer helemaal perfect!

Jeffrey - ongeveer een jaar geleden

Gewoon prima👍

Robby - ongeveer een jaar geleden

Barber maakte constant kut grappen en wilde mn haar krullen zonder dat ik dat wilde. 10/10 recommend

Ruben - ongeveer een jaar geleden
Dave - ongeveer een jaar geleden
Dave - ongeveer een jaar geleden

Zoals altijd, prima geknipt en weer oldewets gezellig. En GDVR weer geen koekje bij de koffie ☺

Rob - ongeveer een jaar geleden