5.0
gebaseerd op 1.701 reviews

Super geholpen!
Zo tevreden over het mooie kapsel van mijn zoon.
Leuke lui ook ;)

Ryan - meer dan een jaar geleden

Echt keer op keer lachen bij Joucke en Vangeli.

Sandor - meer dan een jaar geleden

Ik heb even heerlijk kunnen ontspannen en de baard ziet er weer strak uit.

Matthijs - meer dan een jaar geleden
Bjorn - meer dan een jaar geleden

Klasse ๐Ÿ‘Œ๐Ÿฝ

Marc - meer dan een jaar geleden

Top weer

Bloem - meer dan een jaar geleden

Niets anders dan TOP!

John - meer dan een jaar geleden

Goede knipbeurt

Jens - meer dan een jaar geleden

Weer helemaal top ๐Ÿ˜

Roel - meer dan een jaar geleden
Rick - meer dan een jaar geleden