5.0
gebaseerd op 1.701 reviews

Top weer

bjorn - ongeveer een jaar geleden

Goede sfeer. Deskundig geknipt. Ik kwam zonder plan voor garen en baard. Overgelaten aan hun met bepaalde voorwaarden en super gelukt

Eric - ongeveer een jaar geleden
Raoul - ongeveer een jaar geleden
Emiel - ongeveer een jaar geleden

Is weer een perfect sophisticated kapsel geworden. Dank Joucke!

Jeffrey - ongeveer een jaar geleden
Thomas - ongeveer een jaar geleden
Timme - ongeveer een jaar geleden
Raoul - ongeveer een jaar geleden

Heel nice

Ot - ongeveer een jaar geleden
Emiel - ongeveer een jaar geleden