5.0
gebaseerd op 1.701 reviews

Geweldige sfeer! Alle tijd, alle aandacht voor de klant. Gelijk weer een afspraak gepland! 👍

Roland - bijna 6 jaar geleden

Zoals ik gewend was vonden mijn vrienden het ook een zeer aanbevolen belevenis!!
Joucke see ya next time!

Gerrit - bijna 6 jaar geleden
Martijn - bijna 6 jaar geleden
Gerdien - bijna 6 jaar geleden

Weer fijn verwent door hendrik. Thnx mate

Herman - bijna 6 jaar geleden

Wat een TOP Barbershop! Heb een Luxury Haicut gedaan en het was een héérlijke ervaring. Wat een vakman die Jouke!! En de producten zijn een feestje om op je huid en in je haar te ontvangen. Prachtig resultaat en kom zeker terug. 🙏👍🏻👌

Peter - bijna 6 jaar geleden

Fury

Hendrik-jan - bijna 6 jaar geleden

Altijd fijn bij Vangelli!

Mischa - bijna 6 jaar geleden

Altijd weer super!
Ff een gesprek op niveau..(of niet)
Goede service lekker drankje en superstrak kapsel!

Oscar - bijna 6 jaar geleden

Super gezellig ontvangen uistekend geholpen door Hendrik die m'n baard helemaal tip top heeft gemaakt.

Een echte aanrader voor een optimale 'baard beleving'.

Maarten - bijna 6 jaar geleden