5.0
gebaseerd op 1.701 reviews

Mooie ervaring, goede behandeling.

Eddy - bijna 6 jaar geleden

Zoals altijd, een momentje wellness als weldaad voor lichaam en geest. Ohja en het feit dat je er niet meer als een yeti bijloopt is ook wel fijn.

Martijn - bijna 6 jaar geleden

Als vanouds.

Oscar - bijna 6 jaar geleden

Heerlijk momentje voor mezelf, lekker gekletst met Vangelli. Een goed opgeleide Barber💪

Stefan - bijna 6 jaar geleden
Ramon - bijna 6 jaar geleden

Ondanks een klein ongelukje werd dit zeer netjes opgelost, en ben ik blij dat Nick weer terug is

Gerben - bijna 6 jaar geleden

Weer top zoals altijd!!!!!!!!

Steven - bijna 6 jaar geleden

Top

Hendrik-jan - bijna 6 jaar geleden

Keurig geknipt door Hendrik, blij mee.

Bo - bijna 6 jaar geleden

Was weer gezellig met het setje op de entresol!

Lars - bijna 6 jaar geleden