5.0
gebaseerd op 1.701 reviews
Rogier - bijna 6 jaar geleden

Altijd goed !!

Jeroen - bijna 6 jaar geleden

Ik ben Ad en ben al 5 jaar klant en nog nooit ontevreden weg gegaan. Altijd gezellig, lekker drankje gewoonweg super!

Ad - bijna 6 jaar geleden
Pascal - bijna 6 jaar geleden
Sem - bijna 6 jaar geleden
Arjan - bijna 6 jaar geleden

Joucke verstaat zijn vak, daar hoef je niets aan toe te voegen.

Ronny - bijna 6 jaar geleden
Ramon - bijna 6 jaar geleden

Altijd goed om bij die nare vent van een Nick in de stoel te zitten!

Goed dat hij terug is!

Rob - bijna 6 jaar geleden

Goede sfeer fijne vakmensen!

Dominic - bijna 6 jaar geleden