5.0
gebaseerd op 1.701 reviews
Bjorg - bijna 6 jaar geleden
Jermi - bijna 6 jaar geleden

Altijd gezellig in Jouckes Barbershop en vakkundig geknipt door Hendrik.

Jordy - bijna 6 jaar geleden

Super geknipt was weer top

Martijn - bijna 6 jaar geleden
Sjaak - bijna 6 jaar geleden
Mario - bijna 6 jaar geleden

Het was weer super!!! Tot snel!

Brent - bijna 6 jaar geleden
Levi - bijna 6 jaar geleden

Altijd top! Vakwerk en een goed gesprek. Biertje erbij, wat wil je nog meer?

Stefan - bijna 6 jaar geleden

Altijd gezellig en in deze tijd weer ff het gevoel dat alles weer normaal is.

Mike - bijna 6 jaar geleden