5.0
gebaseerd op 1.701 reviews

Vangelli is vriendelijk, toont interesse en levert kwaliteit. Hij is goed opgeleid💪

Stefan - ongeveer 6 jaar geleden

Goed ouderwets ouwehoeren! Ow en ook nog eens netjes geknipt en geschoren ;)

Melvin - ongeveer 6 jaar geleden
Thijs - ongeveer 6 jaar geleden

Weer top geholpen door Joucke ! Dank en op naar de volgende afspraak 👊

Robert - ongeveer 6 jaar geleden

Top service..erg tevreden over mijn nieuwe look..

Barry - ongeveer 6 jaar geleden
Yunus - ongeveer 6 jaar geleden
Jeffrey - ongeveer 6 jaar geleden

Mijn eerste ervaring bij joukes barbershop is geweldig zeer fijn behandeld en fijne sfeer zin om al een volgende behandeling te plannen Mvg Pascal Knaven

Pascal - ongeveer 6 jaar geleden
Menno - ongeveer 6 jaar geleden

Weer super geknipt door Joucke. Mij zoontje was voor het eerst ook mee. Hij vond het echt heel cool😀 en ook zeer tevreden met zijn knipbeurt. Thanks!!

Martijn - ongeveer 6 jaar geleden