5.0
gebaseerd op 1.701 reviews
Yunus - ongeveer 6 jaar geleden

Geweldige haircut! Eindelijk af van mijn corona kapsel ๐Ÿ‘Œ๐Ÿป

Bram - ongeveer 6 jaar geleden
Jermi - ongeveer 6 jaar geleden

Zoals altijd neemt hij uitgebreid de tijd voor een gezellig praatje en een uitstekende knipbeurt. Zoals altijd heel tevreden!๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ’ช๐Ÿป

Frank - ongeveer 6 jaar geleden

Thuis komen en toch van huis, als vanouds, gewoon top !

Ramon - ongeveer 6 jaar geleden
Otis - ongeveer 6 jaar geleden

Altijd top bij Joucke ! Het was volgens mij een uitdaging, maar hij heeft er weer een perfecte baard van gemaakt !

Roel - ongeveer 6 jaar geleden

Altijd super bij jullie.

Hans - ongeveer 6 jaar geleden

Niks aan veranderen is helemaal goed zo๐Ÿ’ˆ

Richard - ongeveer 6 jaar geleden

Geweldige barbier!

Martijn - ongeveer 6 jaar geleden