5.0
gebaseerd op 1.701 reviews

Zoals altijd gezellig!! En natuurlijk goed gekapt............... :-)

Steven - meer dan 6 jaar geleden
Theo - meer dan 6 jaar geleden
Cederick - meer dan 6 jaar geleden

Altijd goed! Supermooi geknipt weer. Top

Sam - meer dan 6 jaar geleden

Warm ontvangst. Gezelligheid. Vakmanschap.

Bjorn - meer dan 6 jaar geleden
Werner - meer dan 6 jaar geleden
Frank - meer dan 6 jaar geleden
Sebastiaan - meer dan 6 jaar geleden
Robin - meer dan 6 jaar geleden
Freek - meer dan 6 jaar geleden