5.0
gebaseerd op 1.701 reviews
Guus - meer dan een jaar geleden

Topbarber!

Lenon - meer dan een jaar geleden

Behandeling tot in de perfectie, gezellig en een lekker drankje erbij .

Robert - meer dan een jaar geleden
Bjorn - bijna 2 jaar geleden

Gewoon perfect

Ferdinand - bijna 2 jaar geleden
Tim - bijna 2 jaar geleden

Zoals altijd n goede behandeling zowel voor m’n kapsel als wel mijn baard. Ziet er helemaal top uit

Richard - bijna 2 jaar geleden

Weer top geholpen!!!

Rik - bijna 2 jaar geleden

mooie zaak. werken netjes en een leuke sfeer

mads - bijna 2 jaar geleden
Arjan - bijna 2 jaar geleden