5.0
gebaseerd op 1.701 reviews

Vakkundig, en heerlijk relaxed

Robert - ongeveer 2 jaar geleden

goeie beurt!!

vincent - ongeveer 2 jaar geleden

Super service , strak geknipt en een lekker pilsje erbij gehad

Jeroen - ongeveer 2 jaar geleden

top service

Dominic - ongeveer 2 jaar geleden

Hoofdhaar en baard weer netjes.
Dank Manoes.

Hendrik - ongeveer 2 jaar geleden

Wederom perfect kapseltjes. Vrouw blij ik blij..

Sjors - ongeveer 2 jaar geleden
Teun - ongeveer 2 jaar geleden

Zoals altijd weer uitstekend geknipt en geschoren door the best Barber in town

hendrik-Jan - ongeveer 2 jaar geleden

Als altijd een goed resultaat en vlot geholpen. Fijn! Aanrader deze barbier!

Pieter - ongeveer 2 jaar geleden
Sjaak - ongeveer 2 jaar geleden