5.0
gebaseerd op 1.701 reviews

Best barber in town, never let‘s you down!

Patrick - bijna 2 jaar geleden

Zoals altijd weer een strak kapsel van de bekwame kapper!

Richard - bijna 2 jaar geleden

Ouderwets top !

Roel - bijna 2 jaar geleden
Frank - bijna 2 jaar geleden

Een fijne plek op meerdere fronten :).

Colin - bijna 2 jaar geleden
Bob - bijna 2 jaar geleden

Top haircut, service en Joucke wist precies hoe de haircut de 1e keer was. Een echte vakman. Gezellige sfeer met een drankje erbij.

Ivan - bijna 2 jaar geleden

Zoals gewoonlijk,
Gezellig,en weer perfect geknipt👌🏻

Bjorn - bijna 2 jaar geleden
Hlib - bijna 2 jaar geleden

If they can you not make looking good, you are just ugly

Ralph - bijna 2 jaar geleden