Lenon
-
2 maanden geleden
goed gelijk geholpen goede service klant vriendelijk
Ronnie
-
2 maanden geleden
gewoon in 1 woord top
kevin
-
2 maanden geleden
Jan
-
3 maanden geleden
Egon
-
3 maanden geleden
Teun
-
3 maanden geleden
Ik ben goed geknipt, en ik heb daar een erg gezellige aanvaring gehad. Twee geweldige kappers die weten wat ze doen en doen wat goed staat! Zeker een aanrader!!
Boudewijn
-
3 maanden geleden
Gewoon weer goed
Ferdinand
-
3 maanden geleden
Vaklui. Gezellig
Jasper
-
3 maanden geleden
Ik beveel deze salon van harte aan. Ze knippen baarden erg goed. De sfeer binnen is mannelijk en aangenaam. De mannen leveren uitstekend werk.
Kris
-
3 maanden geleden