5.0
gebaseerd op 1.701 reviews
Lenon - 2 maanden geleden

goed gelijk geholpen goede service klant vriendelijk

Ronnie - 2 maanden geleden

gewoon in 1 woord top

kevin - 2 maanden geleden
Jan - 3 maanden geleden
Egon - 3 maanden geleden
Teun - 3 maanden geleden

Ik ben goed geknipt, en ik heb daar een erg gezellige aanvaring gehad. Twee geweldige kappers die weten wat ze doen en doen wat goed staat! Zeker een aanrader!!

Boudewijn - 3 maanden geleden

Gewoon weer goed

Ferdinand - 3 maanden geleden

Vaklui. Gezellig

Jasper - 3 maanden geleden

Ik beveel deze salon van harte aan. Ze knippen baarden erg goed. De sfeer binnen is mannelijk en aangenaam. De mannen leveren uitstekend werk.

Kris - 3 maanden geleden