5.0
gebaseerd op 1.701 reviews
Peter - 5 maanden geleden

Het was een top ervaring! Aardige gasten en een gezellige sfeer. Door Colin geholpen, super professioneel. Gelijk een vervolgafspraak gemaakt.

Gr, Raimon

Ramon - 5 maanden geleden

Vangeli for President!

Patrick - 5 maanden geleden

gewoon een top barbier

Nico - 5 maanden geleden

Weer helemaal perfect geknipt door de meester zelf

Jeffrey - 5 maanden geleden
Wilco - 5 maanden geleden

Altijd gezellig en goed geknipt de deur weer uit.

Theo - 5 maanden geleden

Joucke fijne vakman 👍

Johan - 5 maanden geleden

Knippen als een mallen deze man

Wouter - 5 maanden geleden
Jeffrey - 6 maanden geleden