Peter
-
5 maanden geleden
Het was een top ervaring! Aardige gasten en een gezellige sfeer. Door Colin geholpen, super professioneel. Gelijk een vervolgafspraak gemaakt.
Gr, Raimon
Ramon
-
5 maanden geleden
Vangeli for President!
Patrick
-
5 maanden geleden
gewoon een top barbier
Nico
-
5 maanden geleden
Weer helemaal perfect geknipt door de meester zelf
Jeffrey
-
5 maanden geleden
Wilco
-
5 maanden geleden
Altijd gezellig en goed geknipt de deur weer uit.
Theo
-
5 maanden geleden
Joucke fijne vakman 👍
Johan
-
5 maanden geleden
Knippen als een mallen deze man
Wouter
-
5 maanden geleden
Jeffrey
-
6 maanden geleden