Fijne barbers, ook leerling Barber! Super mooi model ๐๐ผ
Lenon
-
3 maanden geleden
Vakmanschap en een goede sfeer ๐
Robert
-
4 maanden geleden
Jeffrey
-
4 maanden geleden
Ze nemen alle tijd voor je, met een drankje erbij, erg gemoedelijk!! En uiteraard goede vakmensen!!!
Lucas
-
4 maanden geleden
Wederom helemaal prima
Ferdinand
-
4 maanden geleden
Mijn baard is weer prachtig in model geknipt
door Vangeli.
Ferdy
-
4 maanden geleden
Goede koffie
l&l
-
4 maanden geleden
Op en top geknipt. Mis alleen de playboy.
Best barber in town
Hendrik-jan
-
4 maanden geleden
Meerdere herenkappers geprobeerd, zij zijn het beste voor je baard.
Ritchie
-
5 maanden geleden
Erik
-
5 maanden geleden