5.0
gebaseerd op 1.701 reviews

Fijne barbers, ook leerling Barber! Super mooi model ๐Ÿ‘๐Ÿผ

Lenon - 3 maanden geleden

Vakmanschap en een goede sfeer ๐Ÿ˜Š

Robert - 4 maanden geleden
Jeffrey - 4 maanden geleden

Ze nemen alle tijd voor je, met een drankje erbij, erg gemoedelijk!! En uiteraard goede vakmensen!!!

Lucas - 4 maanden geleden

Wederom helemaal prima

Ferdinand - 4 maanden geleden

Mijn baard is weer prachtig in model geknipt
door Vangeli.

Ferdy - 4 maanden geleden

Goede koffie

l&l - 4 maanden geleden

Op en top geknipt. Mis alleen de playboy.

Best barber in town

Hendrik-jan - 4 maanden geleden

Meerdere herenkappers geprobeerd, zij zijn het beste voor je baard.

Ritchie - 5 maanden geleden
Erik - 5 maanden geleden