5.0
gebaseerd op 1.701 reviews

Perfect

Isaac - meer dan 2 jaar geleden
Tom - meer dan 2 jaar geleden

Best Barber in town, never let’s you down!

Patrick - meer dan 2 jaar geleden
Gert-Peter - meer dan 2 jaar geleden
Jan - meer dan 2 jaar geleden
Martijn - meer dan 2 jaar geleden

Super geknipt door Manoes en Alexander ziet er weer top uit dank zij Vangeli. Tot de volgende 🍻

Martijn - meer dan 2 jaar geleden

Fijne behandelingen en fijne service

Joost - meer dan 2 jaar geleden
Berry - meer dan 2 jaar geleden

Leuke zaak
Vriendelijk en vakkundig personeel.
Elke keer weer tevreden

Ronny - meer dan 2 jaar geleden