5.0
gebaseerd op 1.701 reviews
Yvo - meer dan 2 jaar geleden

Mooie zaak en een behandeling die veel weg heeft van wellness voor baard en haar. Eerste keer maar zeker niet de laatste keer.

ton - meer dan 2 jaar geleden
Hlib - meer dan 2 jaar geleden

Het was weer gezellig en goed geknipt

Luc - meer dan 2 jaar geleden

Top-Knippen met extra’s. Leuke gesprekken en life coaching.

Olaf - meer dan 2 jaar geleden

Weer uitstekend geknipt en geholpen fijne barbershop.

The best in the barber in town.

Hendrik-jan - meer dan 2 jaar geleden

Top gozer, top kwaliteit , klantvriendelijk , gespreksstof zat

Tim - meer dan 2 jaar geleden

Leuke mensen die hun vak verstaan.

Jeroen - meer dan 2 jaar geleden

Naast dat Jouke een prettig persoon is heeft hij passie voor zijn vak en dat wordt duidelijk hoe hij met haarfijne precisie het kapsel vorm geeft en alles tot in detail verfijnt. Erg fijn om hier te zijn geweest.

Ries - meer dan 2 jaar geleden

Zoals altijd een warm welkom.
Neemt alle tijd voor een gezellig gesprek en na afloop ga je naar huis met een mooie coupe.
Wat wil je nog meer?! Tot de volgende keer, Joucke!

Frank - meer dan 2 jaar geleden