5.0
gebaseerd op 1.701 reviews

100% gegarandeerd goed

Reinout - meer dan 2 jaar geleden

Top Barber.

Jeroen - meer dan 2 jaar geleden
Mario - meer dan 2 jaar geleden

Goed geknipt tijdens een goed gesprek, zoals altijd.

Senne - meer dan 2 jaar geleden
Everhard - meer dan 2 jaar geleden

Fijne vakmensen. Bedankt voor de goede zorgen. Ik kom zeker terug.

Merwin - meer dan 2 jaar geleden

Zoals altijd TOP!!!

Ron - meer dan 2 jaar geleden

Goede en gezellige knipbeurt in een proffesionele omgeving met ongedwongen sfeer!

Richard - meer dan 2 jaar geleden

"Ik ga het nog beter maken!"
Zo gezegd, zo gedaan... Complimenten Vangeli

joey - meer dan 2 jaar geleden

Ik voelde mij gelijk thuis na de eerste 5 minuten al deze man weet wat hij doet en laat jou pas gaan als je perfect geholpen bent . Superrrr

Michel - meer dan 2 jaar geleden