5.0
gebaseerd op 1.701 reviews
Jeffrey - meer dan 2 jaar geleden
SFB - meer dan 2 jaar geleden
Marthijn - meer dan 2 jaar geleden

Mooie nieuwe locatie zonder dat deze afdoet aan de Barbershop look.

Foppe - meer dan 2 jaar geleden
Gert-Peter - meer dan 2 jaar geleden
Tjerk - meer dan 2 jaar geleden

De betere/beste barbier van Doetinchem.

Ferdinand - bijna 3 jaar geleden

Nemen rustig de tijd

Isaac - bijna 3 jaar geleden

Niemand beter dan Joucke

Vincent - bijna 3 jaar geleden

Weer heerlijk ontspannen in de stoel gezeten.

Ewan - bijna 3 jaar geleden