5.0
gebaseerd op 1.701 reviews

Gezelligheid en goede kwaliteit kan je hier zeker verwachten. Altijd een leuke sfeer

Corne - bijna 3 jaar geleden

supergezellig en echt een uitje!
super geknipt en geschoren

Topzaak

Dominic - bijna 3 jaar geleden
Ot - bijna 3 jaar geleden

Kom voor het eerst binnenlopen en voel me meteen thuis. Half kapper half psycholoog!

Levi - bijna 3 jaar geleden
Bart - bijna 3 jaar geleden

Best barber in town

Hendrik-jan - bijna 3 jaar geleden

Zoals altijd weer prima

Jan - bijna 3 jaar geleden

Zoals gewoonlijk weer top geknipt! Klaar om op vakantie te gaan. Bedankt Joucke!

Ad - bijna 3 jaar geleden
Nick - bijna 3 jaar geleden

De Barbershop is playboyproof

Hendrik-jan - bijna 3 jaar geleden