5.0
gebaseerd op 1.701 reviews

Gewoon tof!

Ernst-Jan - bijna 3 jaar geleden

Als altijd top!

Roel - bijna 3 jaar geleden
Guus - bijna 3 jaar geleden

Zoals altijd weer een heerlijke scheerbeurt en veel gelachen😂

Patrick - bijna 3 jaar geleden

De kapper die mij heeft geholpen vond ik een fantastische man. 31 jaar, maar een zeer goede kijk op het leven.

Gerard - bijna 3 jaar geleden

was weer kats gezellig en natuurlijk weer perfect geknipt

Raymond - bijna 3 jaar geleden
Henk - bijna 3 jaar geleden

Bij Joucke is het altijd TOP

Constant - bijna 3 jaar geleden
Marco - bijna 3 jaar geleden

Top geknipt en gezellige sfeer!

Joël - bijna 3 jaar geleden