5.0
gebaseerd op 1.701 reviews

Altijd gezellig en goede service!

Mischa - ongeveer 3 jaar geleden

Service is ongekend…sfeer is relaxed…my haircut en baard zijn weer tip top

Ramazan - ongeveer 3 jaar geleden

Gezellig en goed geknipt. Tot de volgende keer 👍

Simon - ongeveer 3 jaar geleden

Gelukkig werd mijn eerste keer te laat in 4 jaar goed opgevat en ging ik niet met een kale kop naar huis maar met een mooi strak geknipt kapsel!! Top gedaan vakman!

Gerrit - ongeveer 3 jaar geleden

Ontzettend goede service! Fijne heren, gezellig geouwehoer. Bovendien ook geweldig knipwerk!

Thijs - ongeveer 3 jaar geleden

Als cadeau gekregen van mijn vrouw een haircut en beardtreatment. We zijn beide erg tevreden over het resultaat.

Henk - ongeveer 3 jaar geleden

Altijd goed!

Sako - ongeveer 3 jaar geleden
Ralf - ongeveer 3 jaar geleden
Robert - ongeveer 3 jaar geleden
Luc - ongeveer 3 jaar geleden