5.0
gebaseerd op 1.701 reviews

Weer fijn geholpen!

Pieter - bijna 4 jaar geleden

Klasse! Super barbershop

Werner - bijna 4 jaar geleden

Perfect. Jammer dat Joucke op vakantie gaat, maar ik gun het hem wel. Ajuuuus Jan

Jan - bijna 4 jaar geleden

Zeer tevreden over alles. Goede sfeer, alles ging relaxed.

jeroen - bijna 4 jaar geleden
Luc - bijna 4 jaar geleden

was toe aan een nieuwe haarcoupe, bij Joucke's aan het juiste adres. prima sfeer en goede behandeling.
prima.

Harry - bijna 4 jaar geleden

The Only Lady Barber at Joucke was 👍

Michiel - bijna 4 jaar geleden

Zo als altijd, super verzorgd.

Rob - bijna 4 jaar geleden
Pepijn - bijna 4 jaar geleden

Vriendelijke ontvangst en na een klein half uurtje weer met een mooie baard richting huis. Heel tevreden!

Erik - bijna 4 jaar geleden