5.0
gebaseerd op 1.701 reviews

Goede sfeer, stuk vakmanschap en mooie gesprekken. Gewoon top.

Foppe - bijna 4 jaar geleden

Was weer Top

jari - bijna 4 jaar geleden
bjorn - bijna 4 jaar geleden
Ferdinand - bijna 4 jaar geleden
nick - bijna 4 jaar geleden

Haartjes weer strak.. Gegarandeerd seks vanavond.

Martijn - bijna 4 jaar geleden
Melvin - bijna 4 jaar geleden

Vandaag kwam ik bij Joucke's barbershop ik was eigenlijk net op tijd en dat was gelukkig geen probleem Joucke kent zijn klanten.het was weer gezellig ik krijg een ijsje in me klauwen gedouwd en daarna weer als van ouds geknipt en geschoren.Joucke was Joucke en is altijd meester van zijn schaar.

Sean - bijna 4 jaar geleden

Heerlijk olderwets ouwehoeren.

Gerrit - bijna 4 jaar geleden

Top, voor de eerste keer geweest, voor herhaling vatbaar en ga ik zeer zeker doen.

Hans - bijna 4 jaar geleden