5.0
gebaseerd op 1.701 reviews

Net is het haar van onze zoontje alwer super mooi geknipt door Luca.

Quinn - bijna 4 jaar geleden
andi - bijna 4 jaar geleden

Langzaam maar zeker terug naar het oude niveau

Herman - bijna 4 jaar geleden

Relaxe sfeer, kwaliteit geleverd en een biertje.

Herbert - bijna 4 jaar geleden
Jeffrey - bijna 4 jaar geleden

Ik vind helemaal mooi!

Pim - bijna 4 jaar geleden

Was voor mij de eerste keer bij Joucke's Barbershop.Super behandeling gehad. Ik kom zeker weer terug. Top geknipt en geschoten door Hendrik

Detlef - bijna 4 jaar geleden
Emiel - bijna 4 jaar geleden

Wat een gast, wat een held, wat een kapper. Eigenwijs is ook wijs is hier maximaal van toepassing.

niels - bijna 4 jaar geleden

Toppers, mijn haar zit weer perfect!

rob - bijna 4 jaar geleden